Τμήμα Επιστήμης & Μηχανικής Υλικών

Πρόσκληση Τελετής Ορκωμοσίας Νέων Πτυχιούχων ΤΕΤΥ

23 Μαρτίου 2021

Παρακαλούμε δείτε την Πρόσκληση και το Πρόγραμμα της Διαδικτυακής Ορκωμοσίας και Απονομής Διδακτορικών, Μεταπτυχιακών Διπλωμάτων Νέων Πτυχιούχων του Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών της Σχολής Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Η διαδικτυακή τελετή θα γίνει την Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021 και ώρα 12:00 και θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω του συνδέσμου.

Το βίντεο της τελετής μπορείτε να το δείτε στο link.


Ενημέρωση για το πρόγραμμα κινητικότητας Erasmus+

09 Μαρτίου 2021

Την Πέμπτη 11 Μαρτίου και ώρα 16:00, θα γίνει ενημέρωση για το πρόγραμμα κινητικότητας Erasmus+. Απευθύνεται σε φοιτητές. Όσοι ενδιαφέρονται να την παρακολουθήσουν, παρακαλούνται να επισκεφθούν το σύνδεσμο.


Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας

09 Μαρτίου 2021

Ομιλητής
Ιωάννης Γκίκας
Τίτλος
Crystal Growth of Halide Perovoskite Single-Crystals for Optoelectronics
Χώρος
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί με τηλεδιάσκεψη σύμφωνα με το τρίτο άρθρο, παρ. 1, της με αριθμ. 115744/Ζ1/4.9.2020 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β΄3707).
Ημέρα και Ώρα
Τετάρτη 10/3/2021, και ώρα: 11:00
Πρόσκληση - Περίληψη

Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας

05 Μαρτίου 2021

Ομιλητής
Αλέξανδρος Παραλίκας
Τίτλος
Synthesis and Characterization of (CH3NH3)1-x(HC(NH2)2)XPbI3 Perovskite Solar Cells
Χώρος
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί με τηλεδιάσκεψη σύμφωνα με το τρίτο άρθρο, παρ. 1, της με αριθμ. 115744/Ζ1/4.9.2020 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β΄3707).
Ημέρα και Ώρα
Πέμπτη 4/3/2021 και ώρα: 12:00
Πρόσκληση - Περίληψη

Αιτήσεις έκδοσης Πτυχίου

22 Φεβρουαρίου 2021

Για την ορκωμοσία 26/3/2021, οι φοιτητές που πληρούν τις προϋποθέσεις για την απόκτηση πτυχίου, παρακαλούνται όπως καταθέσουν σχετική αίτηση στη γραμματεία, το διάστημα: 25/02/2021 – 03/03/2021, μέσω του ιδρυματικού τους e-mail, στο e-mail της γραμματείας: secretariat@materials.uoc.gr.

Οι φοιτητές πρέπει να επιστρέψουν την φοιτητική τους ταυτότητα (σε περίπτωση απώλειας θα πρέπει να προσκομίσουν δήλωση απώλειας ή κλοπής από την αστυνομία) με συστημμένο ταχυδρομείο ή courier.

Από τη Γραμματεία


Ανακοίνωση για εργαστηριακά μαθήματα

15 Φεβρουαρίου 2021

Σας ενημερώνουμε ότι στο Εαρινό Εξάμηνο του 2020-21 θα διεξαχθούν εξ' αποστάσεως, όλα τα εργαστηριακά μαθήματα (Χειμερινού και Εαρινού). Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, θα διδαχθεί το θεωρητικό μέρος καθώς και προπαρασκευαστικά μαθήματα των πειραμάτων τα οποία θα ολοκληρωθούν με φυσική παρουσία, όταν οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέψουν.

Στα εργαστηριακά μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν ΜΟΝΟΝ οι φοιτητές/τριες που τα δήλωσαν στην αρχή του χειμερινού εξαμήνου 2020-21 χωρίς αυτά να μειώνουν το σύνολο των 8 μαθημάτων που δικαιούνται να δηλώσουν στο Εαρινό και η έξτρα δήλωση θα γίνει από τη γραμματεία.

Για τον παραπάνω λόγο, εάν κάποιος εγγεγραμμένος φοιτητής στα εργαστηριακά μαθήματα του Χειμερινού, δεν επιθυμεί να τα παρακολουθήσει στο Εαρινό εξάμηνο, παρακαλούμε να το δηλώσει στην γραμματεία έως τις 28/2/2020 στο e-mail: secretariat@materials.uoc.gr

Από τη Γραμματεία


Επαναδήλωση μαθημάτων που έχετε εξεταστεί επιτυχώς σε προηγούμενο εαρινό εξάμηνο

11 Φεβρουαρίου 2021

Όσοι φοιτητές θέλουν να βελτιώσουν τη βαθμολογία τους σε κάποιο μάθημα που έχουν ήδη περάσει, μπορούν να ζητήσουν επαναδήλωση του/των μαθήματος/των από 15/2/2021 έως 21/2/2021.

Παρακαλούμε όπως δηλώσουν το/α μάθηματα καταθέτοντας, μέσω του ιδρυματικού τους e-mail, υπεύθυνη δήλωση στη Γραμματεία (συνημμένο έντυπο) στο secretariat (AT) materials.uoc.gr. Στην περίπτωση αυτή, θα ισχύσει ο τελευταίος βαθμός, ενώ ο προηγούμενος βαθμός διαγράφεται με την αίτηση του φοιτητή.

Από τη Γραμματεία


Δηλώσεις μαθημάτων εαρινού εξαμήνου 2020-21

03 Φεβρουαρίου 2021

Οι δηλώσεις των μαθημάτων των προπτυχιακών φοιτητών στο StudentsWeb για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020 - 2021 θα πραγματοποιηθούν το χρονικό διάστημα: από 22/02/2021 έως 28/02/2021 ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά και μέχρι 8 μαθήματα.

Από το 5ο Έτος σπουδών (10ο εξάμηνο) οι φοιτητές έχουν δικαίωμα να δηλώσουν μέχρι 10 μαθήματα.

Οι παραπάνω ημερομηνίες θα τηρηθούν αυστηρά.

Η σύνδεση σας στο StudentsWeb γίνεται με username το ιδρυματικό σας e-mail και password το password που έχετε ορίσει στο ιδρυματικό σας e-mail. ΠΡΟΣΟΧΗ: ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΣΑΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Η περίοδος αναθεώρησης δηλώσεων θα πραγματοποιηθεί στη Γραμματεία του Τμήματος το διάστημα: από 01/03/2021 έως 05/03/2021 και ώρες 11:00 – 13:00. Μετά από αυτό το διάστημα δε μπορεί να γίνει καμία αλλαγή στις δηλώσεις σας.

Παράλληλα με τη δήλωση στο StudentsWeb πρέπει να εγγραφείτε στα μαθήματα αυτά και στο teleclass ώστε να λαμβάνετε το σχετικό υλικό και να οργανωθούν έγκαιρα οι εξετάσεις. Οι εγγραφές στο teleclass είναι ήδη ανοιχτές. Δείτε τις σχετικές οδηγίες.

Μετά το πέρας της προθεσμίας, θα κλείσει η ηλεκτρονική πρόσβαση και στις δύο πλατφόρμες.

Δείτε τις λίστες των προσφερομένων μαθημάτων.

Από τη Γραμματεία


Εγγραφή φοιτητών στην πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεεκπαίδευσης για την παρακολούθηση των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου

28 Ιανουαρίου 2021

Ενημερώνουμε τους φοιτητές ότι για την παρακολούθηση των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου που επιθυμούν, πρέπει να εγγραφούν υποχρεωτικά και στα αντίστοιχα μαθήματα της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεεκπαίδευσης (teleclass) του τμήματος εκτός από τη δήλωσή τους στο StudentsWeb. Η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή για τις εγγραφές από σήμερα μέχρι και τη λήξη των δηλώσεων στο StudentsWeb.

Η διαδικασία για την εγγραφή σε μαθήματα είναι η εξής:

  1. Συνδεόμαστε στην πλατφόρμα με τα ιδρυματικά μας στοιχεία (όνομα χρήστη - κωδικός)
  2. Επιλέγουμε "Εγγραφή σε μάθημα"
  3. Επιλέγουμε κατηγορία: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ / Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών / ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ
  4. Επιλέγουμε το εξάμηνο που ανήκουν τα μαθήματα που θα παρακολουθήσουμε
  5. Επιλέγουμε τα μαθήματα
  6. Επαναλαμβάνουμε τα βήματα 4 - 5 αν θέλουμε να επιλέξουμε μαθήματα και από άλλα εξάμηνα

Επισημαίνουμε ότι τα παραπάνω μαθήματα πρέπει να δηλωθούν κανονικά και στο StudentsWeb από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους όταν ανοίξουν οι δηλώσεις.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ακαδ. έτους 2020-21

15 Δεκεμβρίου 2020

Οι εξετάσεις του χειμερινού εξαμήνου 2020-21, θα διεξαχθούν από 7.1.2021 έως 27.1.2021, με τους παρακάτω τρόπους:

  • Α) με φυσική παρουσία (η διαδικασία είναι σε αναστολή) ή
  • Β) με εξ’ αποστάσεως συνεδρία.

Δικαίωμα στις εξετάσεις έχουν μόνον οι φοιτητές που είχαν εγγραφεί στο μάθημα στην αρχή του εξαμήνου (StudentsWeb) και έχουν δηλώσει συμμετοχή στις εξετάσεις. Δηλώσεις συμμετοχής στις εξετάσεις που τυχόν υποβλήθηκαν από φοιτητές μη εγγεγραμμένους στο μάθημα δεν θα γίνονται δεκτές.

Η συμμετοχή των φοιτητών στις εξετάσεις μαθημάτων με φυσική παρουσία ή εξ αποστάσεως συνεδρία προϋποθέτει συναίνεση με τους όρους συλλογής και επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων και με τους παρακάτω όρους:

Α) Πρωτόκολλο εξετάσεων φοιτητών με φυσική παρουσία: (η διαδικασία είναι σε αναστολή)

  1. Οι φοιτητές θα πρέπει να προσέρχονται στο χώρο της εξέτασης (εξωτερικό χώρο του κτιρίου) 15 λεπτά πριν από την καθορισμένη ώρα εξέτασης.
  2. Συνιστάται στους εξεταζόμενους να έχουν μαζί τους μάσκα προστασίας και γάντια.
  3. Ο υπεύθυνος του μαθήματος θα επιτρέπει την είσοδο των φοιτητών στο χώρο της εξέτασης ανά ομάδες 10 ατόμων, οι οποίοι θα κάθονται σε αριθμημένες θέσεις.
  4. Στο χώρο εξέτασης θα υπάρχει αντισηπτικό διάλυμα, μάσκες προστασίας και γάντια μιας χρήσεως (Προσοχή: διατίθενται σε περιορισμένο αριθμό και μπορεί να μην επαρκούν για όλους).
  5. Συστήνεται, με ατομική ευθύνη των συμμετεχόντων, η χρήση μασκών και γαντιών.
  6. Στο αναλόγιο κάθε καθίσματος θα υπάρχει η κόλλα των εξετάσεων και εντός αυτής θα είναι τοποθετημένα τα θέματα.
  7. Απαγορεύεται να ανοιχθεί η κόλλα πριν την έναρξη της εξέτασης.
  8. Εάν χρειαστεί ο εξεταζόμενος πρόσθετη κόλλα, θα απευθυνθεί αποκλειστικά στον υπεύθυνο-επιτηρητή ο οποίος θα φορά γάντια.
  9. Οι φοιτητές θα πρέπει να σημειώσουν δίπλα στο όνομά τους, το νούμερο του καθίσματός τους.
  10. Με το πέρας της εξέτασης οι φοιτητές θα πρέπει να προσέρχονται τηρώντας τις αποστάσεις και να τοποθετούν το γραπτό και την κόλλα των θεμάτων στο ειδικό χάρτινο κουτί που θα είναι τοποθετημένο στην έδρα και να υπογράφουν το παρουσιολόγιο με δικό τους στυλό χωρίς να ακουμπούν το χαρτί.

Εάν κάποιος φοιτητής έχει παρατεταμένο ξηρό βήχα ή πυρετό θα πρέπει με συνοδεία επιτηρητή να απομακρυνθεί από την αίθουσα και, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, να μεταφερθεί στο ΠΑΓΝΗ. Η τηλεφωνική γραμμή 1135 του ΕΟΔΥ παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον νέο κορωνοϊό επί 24ώρου βάσεως.

Β) Πρωτόκολλο για εξ αποστάσεως εξέταση φοιτητών:

Προετοιμασία πριν την εξέταση

  1. Ελέγξτε σχολαστικά τη σύνδεσή σας στο διαδίκτυο. Προτιμάται η ενσύρματη σύνδεση για να αποφεύγονται διακοπές. Σε περίπτωση ασύρματης σύνδεσης, φροντίστε να βρίσκεστε όσο το δυνατό πλησιέστερα στο modem/router, για καλύτερης ποιότητας σύνδεση στο δίκτυο Wi-Fi. Σημειώστε ότι πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στο δίκτυο καθ’ όλη τη διάρκεια της εξέτασης.
  2. Για τη συμμετοχή σας στην εξέταση απαιτείται οπωσδήποτε η χρήση Η/Υ, web κάμερας και μικροφώνου, τα οποία θα είναι ανοιχτά σε όλη διάρκεια της εξέτασης. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάμερα/μικρόφωνο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κινητό σας τηλέφωνο με την ανάλογη εφαρμογή (όπως η ivCam ή και άλλες). Η κάμερα πρέπει να είναι σε θέση που να μπορεί να εποπτεύει το χώρο, οπότε πρέπει να διασφαλιστεί η κατάλληλη στήριξη.
  3. Ελέγξτε το λογαριασμό σας και την πρόσβαση (username και password) στην πλατφόρμα https://teleclass.materials.uoc.gr. Οι φοιτητές του ΤΕΤΥ θα πρέπει να συνδέονται με mst<ΑΜ> και κωδικό ίδιο με αυτόν του email, ενώ οι φοιτητές των άλλων τμημάτων με τα στοιχεία που καταχώρησαν κατά την εγγραφή τους στην πλατφόρμα. Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, επικοινωνήστε το συντομότερο δυνατόν με τη γραμματεία του τμήματος. Δεν επιτρέπονται αλλαγές κωδικών κατά την ημέρα της εξέτασης. Επίσης, για όλους τους φοιτητές, ο λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας πρέπει να είναι ο ιδρυματικός. Δεν αποστέλλονται πληροφορίες σε μη ιδρυματικούς λογαριασμούς για κανένα λόγο.
  4. Ελέγξτε προσεκτικά το πρόγραμμα των εξετάσεων. Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε την ημερομηνία εξέτασης του μαθήματος. Μετά τη σύνδεσή σας στην πλατφόρμα και στην αρχική σελίδα (πάνω αριστερά) θα βρείτε το σύνδεσμο του υπό εξέταση μαθήματος.
  5. Σε περίπτωση υποχρέωσης υποβολής χειρόγραφων απαντήσεων (κάτι που θα έχει οριστεί εκ των προτέρων από το διδάσκοντα), συνιστάται να εκτιμήσετε το χρόνο που χρειάζεστε για την υποβολή τους (κάνοντας σχετικές δοκιμές). Ο διδάσκων μπορεί να καθορίσει τον ανώτατο επιτρεπτό αριθμό εγγράφων που μπορείτε να υποβάλλετε. Αν οι απαντήσεις εκτείνονται σε περισσότερες από τις επιτρεπόμενες σελίδες, κάποιες από αυτές πρέπει να ενωθούν σε ένα αρχείο pdf, χρησιμοποιώντας έναν σαρωτή (scanner) που θα βρίσκεται στο χώρο σας ή μια σχετική εφαρμογή στο κινητό σας (όπως π.χ. η CamScanner ή άλλες εφαρμογές). Σαρώνοντας ή φωτογραφίζοντας τις χειρόγραφες σελίδες θα δημιουργήσετε ένα αρχείο pdf, το οποίο μπορείτε να το αντιγράψετε στον ΗΥ σας και στη συνέχεια να το υποβάλλετε μέσω της πλατφόρμας teleclass (δείτε αναλυτικές οδηγίες στο https://www.materials.uoc.gr/el/undergrad/announcements/2020/https://www.materials.uoc.gr/el/undergrad/announcements/2020/upload_instr.pdf). Επιπρόσθετα,
    • Για τον έλεγχο του εξοπλισμού σας, μπορείτε να συνδεθείτε στο δοκιμαστικό δωμάτιο επιτήρησης (δίνετε όνομα και πατάτε Start/Έναρξη) ώστε να διαπιστώσετε την ορθή λειτουργία του.
    • Για την εξοικείωσή σας με τον τρόπο εξέτασης (λήψη θεμάτων - υποβολή απαντήσεων), αφού συνδεθείτε στο https://teleclass.materials.uoc.gr (απαιτείται username, password), μπορείτε να εγγραφείτε στο "Δοκιμαστικό μάθημα" δίνοντας "Εγγραφή σε μάθημα" / ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ / ΕΚΤΟΣ ΕΞΑΜΗΝΩΝ / Επιλογή Δοκιμαστικό μάθημα (UGRAD101). Στη συνέχεια, μπαίνετε στο μάθημα και επιλέγετε από την αριστερή μπάρα επιλογών τις επιλογές "Ασκήσεις" ή/και "Εργασίες" για τις εκτελέσετε δοκιμαστικά. Τονίζεται ότι στη "Δοκιμαστική εργασία (Ανέβασμα αρχείου)" και στο αρχείο https://www.materials.uoc.gr/el/undergrad/announcements/2020/https://www.materials.uoc.gr/el/undergrad/announcements/2020/upload_instr.pdf υπάρχουν οι αναλυτικές οδηγίες για ανέβασμα αρχείων pdf σε όποια μαθήματα χρειαστεί.

Μια ώρα πριν την εξέταση

  1. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει τον τρόπο εξέτασης του μαθήματος, όπως έχει ανακοινωθεί από τον διδάσκοντα στην ιστοσελίδα του μαθήματος, αν δηλαδή θα δοθεί μέσω ερωτήσεων κλειστού τύπου (π.χ. πολλαπλής επιλογής κλπ.) ή ανοιχτού τύπου (π.χ. ανάπτυξη θεμάτων). Επίσης, στην περίπτωση χειρόγραφης ανάπτυξης θεμάτων, φροντίστε να έχετε μαζί σας λευκές κόλλες, την απαραίτητη γραφική ύλη καθώς και υπολογιστή τσέπης.
  2. Βεβαιωθείτε ότι έχετε μαζί σας τη φοιτητική ή αστυνομική σας ταυτότητα την οποία υποχρεούστε να επιδείξετε στην αρχή της εξέτασης ή όταν σας ζητηθεί στο διδάσκοντα ή στον επιτηρητή του μαθήματος. Η προσπάθεια παραπλάνησης του επιτηρητή με οποιονδήποτε τρόπο επιφέρει τουλάχιστον την αποβολή σας από την εξέταση.
  3. Ελέγξτε τον ιδρυματικό σας λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας για να βρείτε το σύνδεσμο με τον οποίο θα συνδεθείτε στην διαδικτυακή πλατφόρμα επιτήρησης (π.χ. BigBlueButton). Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει το μήνυμα, επικοινωνήστε άμεσα με τον διδάσκοντα του μαθήματος.

Κατά τη διάρκεια της εξέτασης

  1. Εισέλθετε στην πλατφόρμα επιτήρησης που σας έχει υποδειχθεί με σύνδεσμο στο ιδρυματικό σας email περίπου 30 λεπτά πριν την έναρξη της εξέτασης χρησιμοποιώντας τα ιδρυματικά σας στοιχεία, έχοντας μαζί σας την φοιτητική ή αστυνομικά ταυτότητα. Η σύνδεση πρέπει να είναι συνεχής και αδιάλειπτη κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Διακοπή της σύνδεσης για οποιονδήποτε λόγο μπορεί να επιφέρει τη διακοπή της εξέτασής σας.
  2. Χρησιμοποιώντας τα ιδρυματικά σας στοιχεία, εισέλθετε παράλληλα στην πλατφόρμα των μαθημάτων https://teleclass.materials.uoc.gr και επιλέξτε το μάθημα που εξετάζεστε. Τα θέματα θα ανοίξουν ακριβώς τη συγκεκριμένη ώρα που έχει προκαθοριστεί και θα κλείσουν μετά από συγκεκριμένο χρόνο. Μετά το κλείσιμο των θεμάτων δεν θα γίνεται δεκτή οποιαδήποτε ανάρτηση απαντήσεων, οπότε πρέπει να ρυθμίσετε κατάλληλα το χρόνο σας.
  3. Οι πλατφόρμες επιτήρησης και θεμάτων πρέπει να είναι ανοιχτές καθ’ όλη τη διάρκεια της εξέτασης. Για να μη λήξει η σύνδεσή σας στο teleclass λόγω χρόνου, συνιστάται να επανασυνδέεστε στην πλατφόρμα λίγο πριν την έναρξη της εξέτασης.
  4. Κλείστε όλα τα υπόλοιπα προγράμματα, συμπεριλαμβανομένου του email. Στον Η/Υ θα χρησιμοποιείται μόνο ο φυλλομετρητής (browser) για τη σύνδεση στις παραπάνω πλατφόρμες. Οποιαδήποτε προσπάθεια διασποράς θεμάτων θα επιφέρει σοβαρές συνέπειες.
  5. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η μετακίνηση από τη θέση εργασίας σας. Η οποιαδήποτε μετακίνηση μπορεί να επιφέρει τη διακοπή της εξέτασής σας.
  6. Δεν επιτρέπεται η παρουσία άλλου ατόμου στο χώρο σας.
  7. Βεβαιωθείτε ότι το κινητό σας τηλέφωνο είναι απενεργοποιημένο, αν δεν χρησιμοποιείται ως κάμερα/μικρόφωνο. Οποιοσδήποτε ήχος από κινητό μπορεί να σας αποκλείσει από την εξέταση.
  8. Υποχρεούστε να ακολουθείτε τις οδηγίες του επιτηρητή σας καθ’ όλη τη διάρκεια της εξέτασης ο οποίος μπορεί να σας ζητήσει να μετακινήσετε / περιστρέψετε την κάμερα για την καλύτερη επόπτευση του χώρου.
  9. Τα θέματα των εξετάσεων ανοίγουν συγκεκριμένη ώρα και έχουν προκαθορισμένη διάρκεια μέσα στην οποία πρέπει να υποβληθούν οι απαντήσεις με τον τρόπο που έχει καθοριστεί. Μετά το πέρας της προκαθορισμένης διάρκειας δεν θα επιτρέπεται η υποβολή απαντήσεων.
  10. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η αντιγραφή απαντήσεων ή η χρήση μη επιτρεπτών βοηθημάτων (η μη συμμόρφωση θα επιφέρει αυστηρές κυρώσεις).
  11. Εάν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη λειτουργία συνομιλίας (chat) προς τον επιτηρητή.
  12. Δεν επιτρέπεται να φύγετε από την εξέταση μετά την ανακοίνωση των θεμάτων και πριν περάσουν 30 λεπτά.
  13. Ανάρτηση απαντήσεων:
    • Στις περιπτώσεις απαντήσεων κλειστού τύπου, η ανάρτηση γίνεται αυτόματα κατά τη διάρκεια της πλοήγησης ανάμεσα στις ερωτήσεις. Δώστε "Υποβολή" ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ της εξέτασης. Κατά την έναρξη της εξέτασης, το σύστημα σας ειδοποιεί για το πόσες ευκαιρίες έχετε ακόμη για την υποβολή των απαντήσεων.
    • Σε περιπτώσεις ερωτήσεων ανάπτυξης (ανοιχτού τύπου), αν χρησιμοποιηθεί ηλεκτρονικό αρχείο (π.χ. από επεξεργαστή κειμένου), μπορείτε να αναρτήσετε το αρχείο αυτό μέσω του σχετικού συνδέσμου της πλατφόρμας teleclass.
    • Σε περίπτωση χειρόγραφου κειμένου, κάθε σελίδα αριθμείται – (αριθμό σελίδας) από (συνολικός αριθμός σελίδων) (π.χ. 1/4, 2/4, 3/4, 4/4) – στο κάτω μέρος της και μονογράφεται από το φοιτητή. Στη συνέχεια, οι σελίδες σαρώνονται ή φωτογραφίζονται με τη σειρά και ενοποιούνται σε ένα αρχείο pdf με τον τρόπο που περιγράφεται στο αρχείο https://www.materials.uoc.gr/el/undergrad/announcements/2020/https://www.materials.uoc.gr/el/undergrad/announcements/2020/upload_instr.pdf, αντιγράφεται στον Η/Υ του φοιτητή, και αναρτάται στην πλατφόρμα μέσω σχετικού συνδέσμου. Προσοχή: Αν επιτρέπεται η ανάρτηση μόνο ενός αρχείου, κάθε νεότερο αρχείο αντικαθιστά το προηγούμενο. Το πλήθος των αρχείων που επιτρέπεται αποφασίζεται από το διδάσκοντα του μαθήματος.

Διακοπή διαδικτυακής σύνδεσης

  • Η τεχνική υποστήριξη της διαδικασίας διαδικτυακών εξετάσεων όσον αφορά τα χρησιμοποιούμενα συστήματα, διασφαλίζεται από τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες του Τμήματος και του Πανεπιστημίου και ο διδάσκων δεν φέρει καμία ευθύνη.
  • Σε περίπτωση διακοπής της σύνδεσης με υπαιτιότητα του φοιτητή, αυτός οφείλει να ξανασυνδεθεί στις διαδικτυακές πλατφόρμες εξέτασης (επιτήρησης και θεμάτων) μέσα στα επόμενα πέντε (5) λεπτά.

Δειγματοληπτική επιπρόσθετη εξέταση φοιτητών

Ο διδάσκων έχει το δικαίωμα δειγματοληπτικής επιπρόσθετης εξέτασης (προφορικής ή άλλης μορφής) αριθμού φοιτητών, αν το κρίνει σκόπιμο.

Αιτήματα φοιτητών

Αιτήματα που αφορούν τη διαδικασία εξετάσεων θα αποστέλλονται στην γραμματέα του τμήματος κα Αιμιλία Σκουραδάκη (skouradaki AT materials.uoc.gr) και θα εξετάζονται από την επιτροπή εξετάσεων.